dimecres, 1 de febrer del 2012

Col·lecció de didals

Lluïsa Gutiérrez



Quan vas començar la col·lecció?
Fa uns 15 anys
Com vas començar-la?
Estava a Barcelona i en vaig veure un en un aparador, em va agradar i me’l vaig comprar jo, després allà on anava en veia i en comprava i la gent que ho sabia també me’n regalava.
Quants didals tens?
Uns 300
De quins llocs tens?
De Catalunya, Espanya, ciutats d’Europa, El Marroc, Turquia, Xina,    Japó, EE.UU, etc.
Com aconsegueixes tants didals?
La família i els amics que ho saben me’n porten quan van de viatge       a algun lloc.
Els guardes d’alguna forma especial?
Els tinc a casa en una vitrina i els ordeno més o menys per llocs d’origen i per antiguitat.
Col·lecciones altres coses?
Si, clauers, estampetes, nines antigues, ... m’agrada molt en general guardar coses curioses. 

 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada