divendres, 1 de juny del 2012

Brodats i puntes de ganxet

Maria Gómez


·       Quan vas començar a fer brodats i ganxet?
Vaig començar als 15 anys, me’n van ensenyar la meva cosina germana i la meva mare, perquè al poble quan jo era petita tothom es feia ella mateixa l’aixovar.
·       Quin material utilitzes?
Faig servir fil de brodar, mouliné, i pel ganxet fil perlé, segons la grossor i el dibuix que vulguis fer agafes un tipus de fil o un altre. Les agulles també són segons la mida del fil.
·       D’on treus les idees, has fet algun curset?
Mai he fet cap curset. Agafo una revista i si m’agrada llegeixo les explicacions i en trec la idea. També si algú té una peça que m’agrada en faig una còpia.
·       Quanta estona hi dediques?
      Sempre ho faig a les estones lliures, quan veig la tele ... vaig fent      
ganxet. M’agrada molt.
·       Quines peces fas?
Faig roba de taula (estovalles..) i jocs de llit. També quan la meva filla era petita li feia amb ganxet els adorns dels vestits o jerseis.
·       Fas alguna altre manualitat o tens altres hobbies?
També faig jerseis de punt o de llana, jaquetes, bufandes, de tot. Abans quan els meus fills eren petits els feia els jerseis.
També m’agrada molt llegir, és la meva altra afició.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada