divendres, 2 de novembre del 2012

Ninots de feltre (Somnis cosits)

Laia Martí


      Des de quan fas manualitats, i feltre?
Faig manualitats des de sempre, ja de petita m’agradava. Que faig feltre fa uns 4 o 5 anys.
      Ets autodidacta?
Sí, vaig estudiar batxillerat artístic i després disseny gràfic, però tot el que he fet després ha sigut com a entreteniment o hobbie, per iniciativa pròpia.
D’on treus les idees?
Sempre faig coses inventades, mai copio. A vegades em surten espontàniament, d’altres vegades primer ho dibuixo i després ho creo amb roba.
Alguna particularitat?
La cara dels meus ninots sempre està formada per un botó que fa d’ull, l’altre és una creu, i la boca és una zigazaga. A partir de peça que he creat després li poso el complement perquè sigui un clauer o una agulla.
Quanta estona hi dediques?
Va a èpoques, a vegades ho faig als vespres perquè em relaxa... quan em ve la inspiració.
Sempre ho fas per hobbie?
No, a vegades treballo per encàrrecs, he fet una infermera, una familia de ninos, ... i molts altres personatges.
La Laia té un blog

 http://somniscosits.blogspot.com.es/




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada