divendres, 1 de febrer del 2013

Cors de feltre i altres


Judit Cañís


·       Des de quan treballes el feltre?
Fa molt poc. Sempre he sabut cosir i fa uns mesos em vaig decidir a provar-ho.  
·       Quins materials fas servir?
Feltre de diferents colors, llanes, botons, cintes, alguna fusta de base...
·        D’on treus les idees?
D’Internet, de revistes de manualitats, de programes de TV...
·       Quines coses fas amb feltre?
He fet marcs de fotos, cors, folrar llampares, portaespelmes, clauers, agulles de pit, detalls per batejos i comunions...
·       Fas altres manualitats?
Manualitats no, però també arreglo roba i faig disfresses de carnaval, ... i no tinc més temps!
·       Quanta estona hi dediques?
Moltes hores al dia, ara que treballo, totes les hores que em queden lliures, sobretot ara que estic fent disfresses per carnaval.
A més, és tot bastant entretingut, he fet diversos cors grans que m’ha encarregat, i el meu pare m’ha hagut d’ajudar a fer un aparell per facilitar el tallat de cada peça, perquè n’hi ha moltíssimes.
·       T’hi dediques professionalment?
En part sí, estic a punt de donar el pas endavant. Ho he provat, ha agradat molt tot el que he fet i estic molt contenta, la gent em fa encàrrecs... De fet, ha sigut el boca orella i a través del facebook que la gent ho ha sabut i m’han començat a fer encàrrecs de detalls per festes, comunions, cors, disfresses ... i també arranjaments de roba.



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada