dijous, 2 de maig del 2013

Dibuixos i pintura en roba

             Mª Teresa Bandrés

·       Des de quan fas manualitats?
Fa molt temps, almenys 20 anys, sempre m’ha agradat molt dibuixar, però sobretot dibuix infantil. Sóc amant de Pilarín Bayés i un dia em va dir que ningú havia de tenir por de fer un garagot, que tothom sap dibuixar. 
·       Quines coses fas?
Sobretot dibuixos, sobre tela i sobre cartolina. Sobre la cartolina faig servir colors de fusta , però per la tela tinc una pintura especial que es pot rentar i no marxa. També faig bossetes d’olors, coixinets, cartellets per les portes, punts de llibre, targetes de felicitacions.Faig quadres, pinto els marcs i decoro l’interior amb un dibuix. Fins hi tot pel casament de la meva filla vaig fer les targetes d’agraïment amb un dibuix en pintura.
·       Quanta estona hi dediques?
A l’hivern sobretot les tardes dels dissabtes. A vegades m’inspiro i faig un esbós d’un dibuix, el deixo i quan tinc temps el continuo.
·       Ho fas per hobbie?
Sí, sempre ho he tingut amagat, perquè és algo meu que m’omple molt i ho faig amb molta il·lusió. Des que els nens són més grans i tinc  l’Aida ha sortit tot, fins hi tot exposo els dibuixos a casa segons l’estació de l’any que és. La família ho valora molt.
·       Tens altres hobbies?
M’agrada molt la decoració.
·       Una curiositat
En quasi tots els dibuixos sempre faig moixonets (ocellets), m’encanten, els he vist tota la meva vida.
·       Una altra
He explicat a l’escola Arrels un conte fet per mí d’un gos que es deia Noga i que jo havia tingut fa 14 anys, és un conte retallat.
També vaig explicar a l’escola uns versos que havia fet la meva mare quan era petita, sobre tot el que fa un gat que es diu Marruixa.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada