divendres, 1 de març del 2013

Fofuchas

            Cristina Ávila


·       Des de quan fas fofuchas, qui te’n va ensenyar?
Des de l’estiu passat, i no me n’ha ensenyat ningú. El més bàsic, com enganxar les peces... ho he après per internet, les altres coses, vestuari, cabells, cara ... me les invento jo.
·       Quin material fas servir?
Boles de pórex, goma eva (foamy) de diferents colors, també de purpurines o d’estampats de ratlles, floretes... cola calenta, i la planxa de viatge que s’utilitza per donar forma a les peces. De vegades ombra d’ulls per la cara.
·       D’on treus les idees?
La majoria mes les invento jo. Només vaig fer servir patrons (que els vaig treure d’internet) per fer el Michael Jackson, però tampoc eren d’ell, eren d’un nuvi i jo li vaig donar la forma de Michael Jackson.
·       Quanta estona hi dediques?
Depen, si són grans 1 o 2 hores, si són més treballades, amb postures més complicades, més estona.
·       Fas altres manualitats o tens altres hobbies?
M’encanta pintar-me les ungles, també faig caixes personalitzades i joies de tota mena. Sempre he fet manualitats, des de molt petita, quan tenia uns 4 anys, la meva mare m’imprimia mandales i el meu germà i jo ens posàvem al pati i les pintàvem.
La Cristina té un blog:

                                                      http://lateteramagica.blogspot.com.es/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada