dilluns, 3 de juny del 2013

Joies de Fimo

Carmen Castaño


 Des de quan fas manualitats? Quin te’n va ensenyar?
Des que va començar Dona al Dia, fa més de 20 anys. De petita m’agradava molt dibuixar, però no feia manualitats. A Dona al Dia vam començar a fer flors de porcellana russa, dibuix, marqueteria, miralls.. i després allà mateix vaig començar a fer joies, fa uns 6 anys.
Quin material fas servir?
Argila polimèrica (conegut com a fimo) i accessoris de bijuteria, filferro, pa de plata, de coure, motlles, cordó per fer els collarets o braçalets ...
 D’on treus les idees?
Algunes són meves, altres veig alguna cosa que m’agrada i ho adapto al meu gust, també a revistes o a internet.
Quanta estona hi dediques?
Unes dues hores a les tardes, segons l’època.
Fas altres manualitats o tens altres hobbies?
Faig goma eva i fofuchas, caixes de cartró per guardar bijuteria amb roses de goma eva a sobre, corones d’aniversari de goma eva, flors i decoració en general. També he fet plats de vidre decorats amb decopatch i centres de flors seques. Ho faig per hobbie, perquè sempre m’ha agradat, però ara aquí als Monjos fan un mercat artesanal els primers diumenges de mes i hi tinc una paradeta.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada