dilluns, 2 d’abril del 2012

Agulles de feltre i samarretes

Sira Palau


Quan vas començar a treballar amb el feltre?
Fa uns cinc anys, vaig començar amb una de les meves millors amigues. Mentre les nostres parelles jugaven a la play, nosaltres vam decidir fer alguna cosa
Fas alguna altra manualitat?
Sempre he fet manualitats, havia fet fimo, braçalets de boletes, de fil... i elaborava les meves pròpies joies. També he fet diferents coses amb càpsules de Nespresso com joies, cortines...
Quin material utilitzes?
Roba de feltre de diferents colors, i altres complements com botons, boletes, cordó ...
D’on treus les idees?
Sobretot d’internet, però algunes són d’elaboració pròpia. Fa poc amb l’amiga que vam començar, vam fer uns nuvis amb un pastís i el vam crear nosaltres. 
Quins objectes fas amb el feltre?
Faig samarretes, agulles, clauers i també he fet alguna joia. Però faig sobretot coses infantils perquè és el que més m’agrada.
Quanta estona hi dediques?
Ho faig quan tinc temps lliure, no és un dia fixa. O als vespres, o quan algú em demana alguna cosa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada