dimarts, 4 de febrer del 2014

Punts de llibre del món

Eulàlia Sendrós


·       Des de quan col·lecciones punts de llibre?
Fa uns 10 o 15 anys.
·       En tens molts?
Sí, però encara no els tinc ben classificats. Em plantejo classificar-los per temes: de llibres, de museus, de viatges i els personalitzats ( fets expressament per algun aniversari o alguna celebració).
·       Algun d’especial?
En tinc de llocs com Xina, Grècia o Egipte. En tinc un de molt curiós de Rovaniemi (lloc on viu el Pare Noel). Però un dels més especials per mi, és un de la llibreria més antiga de Porto, i també una de les més antigues del món, Lello,  és una llibreria molt curiosa.
·       Com els aconsegueixes?
Me’ls compro sobretot si vaig de viatge. La família i els amics també me’n porten quan van fora. Quan fan la presentació d’algun llibre o me n’ha agradat algun en concret, m’agrada tenir el punt de llibre. I sempre que vaig a algun museu en compro algun.
També tinc punts personalitzats, per exemple quan les meves filles van fer 18 anys, vaig fer un punt de record per la família. Hi ha molta gent que també en fa de record d’un acte en concret.
·       Fas altres col·leccions o tens altres hobbies?
          No col·lecciono res més. Els meus hobbies són la muntanya, llegir, viatjar i la música. 



 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada