dimarts, 3 de juny del 2014

Amigurumi

Marga Nicolàs

Quan vas començar a fer amigurumis?
Fa uns dos anys.
Qui te’n va ensenyar?
No me’n va ensenyar ningú. Volia aprendre a fer punt, i aprenent a fer mitja, vaig entrar a internet, vaig veure aquests ninos i em va agradar més. Ho vaig trobar més divertit i em vaig posar a fer amigurumis. N’he anat aprenent de manera autodidacta a través dels tutorial d’internet.
Quins materials fas servir?
Llana, ganxet i buata. I complements com ulls, botons...
D’on treus les idees?
Començo tenint la idea del que vull fer, llavors busco les idees per internet i també amb revistes especialitzades de la biblioteca.
Ho fas per hobbie?
Sí, totalment, ho faig perquè m’agrada i quasi tot ho regalo. Els amics de la meva filla em demanen ninos que els agraden i jo els hi faig. Ara he regalat moltes nines de comunió personalitzades i han agradat molt.
Quan temps hi dediques?
M’agrada molt, llavors qualsevol moment és bo.
Tens altres hobbies?
        Faig costura, la restauració de mobles m’encanta... faig totes les labors.         Totes les coses de casa les he fet jo, fundes de sofàs, quadres... faig de         tot!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada