dijous, 2 d’octubre del 2014

Nines de drap

Fuensanta Ramos


·       Des de quan fas nines?
Cuso des dels 12 o 13 anys. Les nines les vaig començar a fer fa quasi 30 anys, les regalava... però vaig deixar de fer-ne. Ara fa 3 o 4 anys vaig tornar a fer nines de drap per les meves filles i per regalar a amics i familiars.
·       Te n’ha ensenyat algú?
De petita anava a una modista a aprendre a cosir. Després les nines les vaig fer jo sola.
·       D’on treus les idees?
Me les invento. Al saber cosir ja tinc una idea de fer les coses. Com que les regalo, faig que la nina s’assembli una mica en el color del cabell o dels ulls de qui li he de regalar. El nino el vaig fer de prova, però em va costar més perquè costa més fer camises que vestits.
·       Fas altres manualitats?
Faig les cortines de casa i altres coses de roba. A les meves filles de petites els havia fet vestits, i les disfresses de carnaval també sempre els hi havia fet jo.

A casa meva tots fem manualitats, el meu marit és molt manetes (arregla coses, pinta...) i les meves filles també fan manualitats.  

 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada