dimarts, 4 de novembre del 2014

Fofuchas i altres

Susana Ruiz

Quan vas començar a fer manualitats?

Fa uns 5 anys, vaig començar fent feltre (feia noms de bebès per penjar-los), havia provat ganxet i punt de creu, però no em van agradar. Vaig tenir un nen i vaig començar amb la rebosteria 
creativa fent pastissos fondant, fins i tot me n’encarregaven. 
Encara en faig ara.
Te n’ha ensenyat algú?
Tot ho he après jo sola mirant per Internet.
D’on treus les idees?
O m’ho invento o agafo idees d’Internet i les adapto al meu gust. També tinc revistes i també n’agafo de la biblioteca, sobretot pels patrons.
Ho fas per hobbie?
Sí, ho vaig veure per Internet i em vaig atrevir a provar-ho, em relaxa i m’agrada, així m’entretenc i no penso en res. Abans em feien encàrrecs de pastissos i de fofuchas, però ara no tinc temps i només ho faig per mí o per regalar a algú.

Pel casament del meu germà vaig fer 15 centres de taula, més dos de la taula nupcial, tots de colors diferents, va ser una feinada... Després els vam sortejar entre els convidats. També vaig fer el ram de la núvia amb perles blanques i vermelles, i un ramet més petit per la nena. També vaig fer el pastís de boda i un “fofulápiz” per regalar als nens. Vam fer un fotocol i jo vaig fer antifaços i barrets per fer-se les fotos. 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada