dimecres, 14 de gener del 2015

Manualitats en fil i llana

Clàudia Sendra

·      Quan vas començar a cosir?  
De petita, quan sortíem de l’escola la meva germana i jo anàvem a casa la meva tieta, que era modista. Com que sempre estava cosint, li demanaven que ens n’ensenyés. I allà cosíem, fèiem ganxet, mitja...
Després sempre he anat fent coses, tot i que fa uns anys, sobretot abans de tenir la nena, vaig començar a fer moltes coses per regalar a nens i després per la meva filla.
·       Què fas sobretot?
Faig ganxet, feltre, decoro vestits o samarretes amb aplicacions, faig amigurumi (ganxet japonès)... També he fet molt de punt de creu, m’agrada molt, tot i que ara no en faig tant perquè és més lent.
·       D’on treus les idees?
Tinc la idea, i acabo de mirar exemples per Internet de com pot quedar.
·       Ho fas per hobbie?
Sí, tot i que tinc molta demanda del meu cercle d’amistats. Faig moltes coses per la meva família o per regalar. Però a través de dos mercats d’artesans que he fet em vaig donar a conèixer més, i més gent em va demanar coses. Tot i això, continua sent un hobbie.
·       Tens altres aficions?
M’agrada l’esport en general, anar al gimnàs, esquiar...
La Clàudia té un perfil de facebook
                                                                           Segueix-me el fil







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada