dimarts, 3 de març del 2015

Manualitats en material reciclat

Uriel Notó

Des de quan fas manualitats?

Des dels dos anys. El que més m’agrada és fer manualitats.
Amb qui les fas?
Sobretot amb els pares, però fa un parell d’anys ja m’hi poso tot sol, tinc els meus espais amb papers, tisores...
D’on treus les idees?
La majoria m’ho invento, algun programa de TV d’invents també em dóna alguna idea.
L’Uriel crea o inventa a partir de coses recents que viu o veu, carnaval, quaresma... segons l’època de l’any.
Quin material fas servir?
Sobretot material reciclat, amb les coses que trobo a casa o pel carrer, se m’acudeixen coses per fer. M’agrada molt fer coses amb taps.
I aquest drac tan xulo?
L’he fet amb el papa, amb cartró, oueres... i després el vaig pintar amb la meva germana Xènia. A davant porta una pinça per posar-hi una bengala. El vam portar a l’escola un dia i tots els nens i nenes van tirar una bengala.
·       Què més t’agrada fer?
La meva germana i jo ajudem molt a la mare a la cuina. Ens agrada molt fer postres, però fem de tot. Una vegada vam fer un pop amb una salsitxa i les potes eren espaguetis, va quedar molt xulo! També vam fer un pastís amb l’arc de Sant Martí. 


 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada