dimecres, 1 d’abril del 2015

Disseny de moda

Marina Casañas


La Marina estudia la carrera de disseny de moda a Barcelona, actualment cursa el tercer curs.

Quan et va començar a interessar el món de la moda?
Sempre he tingut clar que volia estudiar això, vaig fer batxillerat artístic perquè ja anava cap aquest camí.

Què estudieu a la carrera?
Una mica de tot. Hi ha la part teòrica on fem història de l’art, història de la indumentària, el color... La part més econòmica com màrqueting, empresa... i la part creativa, disseny, col·leccions, patronatge i muntatge. El maniquí que exposo per exemple, l’he dissenyat i confeccionat jo, el vaig fer en una assignatura on cada setmana fèiem una peça de roba amb una tècnica diferent, al final, vam fer una desfilada amb el disseny resultant.

Què t’agradaria fer en un futur?
De moment acabar la carrera i treballar amb alguna empresa, marca o dissenyador, per guanyar diners, independitzar-me i continuar estudiant (cursos o l’estranger, on la moda és més oberta).

Aficions o hobbies?
Jugo a bàsquet i m’agrada l’esport en general. M’agrada molt dibuixar i la fotografia. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada