dimecres, 4 de novembre del 2015

Croché

Sònia Luna  


Quan vas començar amb el croché? 
Fa tres o quatre anys, sempre m’havia agradat, però no m’hi havia posat mai. Ho vaig aprendre a fer sola mirant llibres de la biblioteca i per internet.

D’on treus les idees? 
Del mateix lloc, de revistes i llibres de la biblioteca, però sobretot d’Internet. Faig de tot, ninots, arbrets, flors, jocs de te, pastissets, mandales, també tinc jaquetes, sabates i jerseis, i coses pel cabell. Es pot fer de tot, fins i tot hi ha una moda de cobrir mobiliari urbà amb aquesta tècnica.

Quanta estona hi dediques?
Quan tinc una estoneta m’hi poso, em des estressa i m’agrada fer coses.

Fas altres manualitats? 
També faig decopatch, agafo imatges i les poso en objectes, vidres, caixes de fusta, plats... Ja fa molts anys havia fet cartró pedra per fer l’atrezzo d’un teatre on participaven unes amigues meves, perquè sempre se m’han donat bé les manualitats, d’aquí va venir el decopatch i després el croché. També he fet una corona de Nadal per l’escola del meu fill barrejant diferents tècniques. Tot ho he après a fer pel meu compte, miro vídeos i vaig provant.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada