dimecres, 10 de febrer del 2016

Decoupage i altres

Isabel Ferran 
 

Quan i com vas començar amb les manualitats?
Fa uns catorze anys. Vaig començar anant a fer tallers de manualitats, després vaig entrar de dependenta en una botiga de manualitats durant 10 anys. Mentre estava treballant em vaig treure el títol de monitora de manualitats, i actualment imparteixo tallers a Sant Pere Molanta, Sant Martí Sarroca i Castellví de la Marca. També vaig un cop a la setmana a una escola taller a Barcelona per estar al dia del món de les manualitats.  
Quines manualitats fas?
Pinto amb acrílics, figures, capses, quadres etc. Faig les tècniques de scrapbooking, decoupage, quadres amb sorra, bijuteria, goma eva 
(flors, fofutxes, ...), pintura en vidre... També quadres amb diferents textures i relleus. 
 D’on treus les idees?
Moltes són creades per mí, també de l’escola taller i algunes d’internet. A l’escola taller t’ensenyen les tècniques, ja que una mateixa manualitat es pot fer de moltes maneres diferents, llavors aplico les tècniques que aprenc a diferents materials.Hi dedico moltíssimes hores perquè m’hi dedico a nivell professional i perquè m’agrada molt, sinó no ho podria fer. 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada