dijous, 3 de març del 2016

Paintink

Anna Coll

Quan vas començar? On en vas aprendre?
Quan vaig estudiar el batxillerat artístic em va agradar molt l’estil pop art d’Andy Warhol, i vaig començar amb el pop art pintant retrats personalitzats. Quan vaig acabar, vaig començar a fer  il·lustracions, ja que sempre m’havia agradat dibuixar. Després vaig col·laborar a fer les il·lustracions del conte de la meva germana Encuentos con la vida.Un dia, passant per davant d’una botiga em van impactar els materials que hi havia i a partir d’aquí vaig conèixer el món de l’scrapbooking (fa uns dos anys). Vaig fer un taller on em van ensenyar a fer un àlbum amb paper, a partir d’aquí no vaig parar de fer tallers i d’aprendre el món de l’scrap. Dels tallers vaig passar a les comades, i de les comades vaig passar a fer jo els tallers. Ara en faig a Foto Vallès, Sant Sadurní i Sant Pere Riudebitlles.
D’on treus les idees?
Segueixo els blogs de moltes professionals escraperes , i d’aquí m’inspiro. També miro molta papiroflèxia per fer els àlbums.
Ho fas per hobbie?
Sí, sí ho faig de més a més. La gent em fa encàrrecs sobretot d’àlbums per nadons o noies embarassades, en general tot el tema dels nens tira molt i tinc molt material encarat a ells. També faig moltes lletres. Per adults faig servir un estil més vintage, retro, i tècniques mixmedia (utilització de pintures amb textures). 
L’Anna té una web:  www.paintink.es


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada