dijous, 19 de maig del 2016

Bijuteria

Diana Alenay

Quan i com vas començar?
Vaig començar als deu anys. Un dia vaig trobar en una botiga fil d’alumini per manualitats. A casa vaig començar a fer proves i al dia següent vaig anar casualment a casa una dona que havia fet bijuteria. Em va ensenyar a fer algunes coses i a partir d’aquí vaig anar pujant de nivell. Ho faig pel simple fet de fer-ho , perquè m’agrada. 
D’on treus les idees?
Tinc molta imaginació, les idees surten del meu cap. Començo fent una cosa i la majoria de vegades n’acaba sortint una altra.
Quin material fas servir?
Fil d’alumini de diferents colors, formes i diàmetres, boletes de bijuteria, pedres semiprecioses, fils de colors i algun material natural com ara petxines.
Fas altres manualitats o tens altres Hobbies?
Faig scrapbooking digital i manual, però m’agrada més el digital. Faig ceràmica com a extraescolar des de fa molts anys i també m’agrada molt.
Però el meu principal hobbie és llegir i escriure a parts iguals. Voldria ser escriptora i ja he escrit algunes històries que espero que algun dia es publiquin.

 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada