dimarts, 4 d’octubre del 2016

Manualitats variades

Justi Marcos


Quan vas començar a fer manualitats? Com en vas aprendre?
Vaig començar fa uns quatre anys, el patchwork aquest any. No havia fet mai res, vaig a anar a Dona al Dia i a partir d’aquí vaig anar fent coses. A Dona al Dia vaig a fer manualitats i pintura, com que només hi anem un dia a la setmana, després a casa faig molta cosa. Patchwork ho faig a Vilafranca.
D’on treus les idees?
D’internet, de revistes, la imaginació ... agafo idees i ho faig a la meva manera, mai ho faig igual.
Què és el que més t’agrada fer? 
M’agrada tot, tinc moments que em ve de gust pintar, o cosir...
Quanta estona hi dediques?
Va a dies, a l’estiu poca, però quan m’hi poso em condeix molt, vaig bastant ràpid. Disfruto molt, quan m’assec a fer manualitats no sortiria de casa.  




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada