dimecres, 8 de novembre del 2017

Scalextric

Quim Codorniu

Des de quan col·lecciones cotxes de scalextric? 
Des que tenia 6-10 anys que et van regalant cotxes en vaig tenint. A mesura que et fas gran t’aficiones i en vas comprant.
Als 14-15 anys vaig començar a fer curses i competir, després hi va haver un temps de “paron” i, quan vaig tenir el meu fill vaig tornar a competir i vaig unir-me a l’escuderia “Turboslot”, d’aquí Els Monjos, que feia poc s’havia creat. Anem al club 2 cops per setmana a entrenar, un cop al mes es fa una cursa de rallie o de velocitat.
Com els has  aconseguit?
Quan algun m’agrada me’l compro, no busco formar sèries completes, compro els que m’agraden.
Com els tens guardats?
Els tinc en caixes, i procuro conservar la caixa per emmagatzemar-ho millor.
Algun  especial?
Si, en tinc un que té quasi 40 anys, de quan jo era petit, que em porta records, i d’aquesta època en tinc alguns més. També un Lancia Stratos que em vaig comprar de petit per competir, era molt petit i no funcionava, però encara el faig servir de tant en tant.
Tens algun altre hobbie?
M’agrada anar a la muntanya quan tinc temps.

Si voleu més informació del Club Turboslot, aquí ho trobareu:

                  https://turboslot.wordpress.com/






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada