dimecres, 10 de gener del 2018

Mostra publicitària de la Coca-cola





Judit Borjas

         
                  Des de quan col·lecciones objectes de la Coca-cola?
Desde petita que m’han agradat els objectes de la 
Coca-cola. A casa els caps de setmana podíem veure refrescs, i recordo que un any van fer un anunci de 
Coca-cola, al Nadal, on sortia un pare noel i em va agradar molt. Desprès cap al 2000, en una coneguda cadena de menjar ràpid, sortejaven gots de la Coca-cola, i desde llavors que col·lecciono objectes.
Quants en tens?
En tinc 39.
Com els has aconseguit?
Comprant-los, en promocions de diferents tipus, en col·leccionables, etc.
Algun  especial?
Si, la xapa gran vermella, la vaig comprar un un primer fascicle de col·leccionable, d’aquest que comencen al setembre...
Tinc pendent comprar-me una llum de neó de la marca.
Tens algun altre hobbie?
 Molts, col·lecciono més coses, còmics, gomes d’esborrar, pins, clauers, nines Gorjus, nines Kimidoll....Estic aprenent a teixir llana a Dona al Dia, vaig al Cine-Club a Vilafranca, al Club de lectura d’aquesta biblioteca, i també m’agrada arreglar rellotges.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada