dimecres, 2 de maig del 2018

TRENS



                                                  
                      Aleix De la Hermosa Burgos



Des de quan col·lecciones trens?
Des de ben petit, amb dos o tres anys ja li demanava a la meva mare que em busqués informació de trens a internet. M’agradaven tant que volia saber moltes coses!
Des de llavors que en col·lecciono, també tinc bitllets de tren, segells, etc. També tinc una gorra i un xiulet.
Quants en tens?
N’he tingut molts, més de 100, però ara en tinc pocs, els altres s’han anat trencant.
Com els has aconseguit?
Me’ls han regalat
Algun  especial?
El primer que vaig tenir, li van regalar al meu germà Joel, però no li va fer massa cas i me’l vaig quedar jo. Vaig jugar tant amb ell que se’m va trencar i me’n van haver de regalar un altre igual.
Tens algun altre hobbie?
Ara m’agraden molt els avions, he fet un curs de simulació de vol, vaig pilotar un Boing 797-800 de Barcelona a Mallorca. El mes que ve pilotaré una avioneta Cesna 172 de l’aeròdrom d’Òdena fins a Montserrat.















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada