dimarts, 4 de setembre del 2018

SILVIA ALBORNÀ

                                             
                     QUADRETS DE MIG PUNT DE CREU






Quan vas començar?
De ben petita ja m’agradava la costura, els estius anava a aprendre a cosir. 
La meva àvia em va ensenyar a fer ganxet. 
A l’escola, la nostra mestra, la Cinta Barberà, ens va ensenyar a fer mitja, llavors anava a la botiga de llanes de la Lluïsa i la Teresa, i comprava llanes per fer jerseis.
El primer cuadret que vaig fer és el de la Minnie, que em va comprar la mare, per aprendre.
Desprès, vaig anar fent mitja de tant en tant, fins que ens vam comprar la casa i vaig voler fer cuadrets per omplir i decorar les parets. Quan vaig tenir els meus fills em vaig animar a fer un parell de cuadrets més infantils, per acompanyar el de la Minnie.
Qui te’n va ensenyar?
Jo sola en vaig anar aprenent.
D’on treus les idees?
De la botiga on compro els fils.
Quanta estona hi dediques?
Els caps de setmana una estona i de tant en tant, quant tinc temps.
Tens altres hobbies?
M’agrada molt llegir i anar a caminar.


























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada