dissabte, 3 de novembre del 2018

MUSSOLS


                   

                                     MONTSERRAT PARÉS CAMPAMÀ






Des de quan col·lecciones mussols?
Fa molts anys que m’agrada viatjar, i en un dels viatges, vaig començar a veure mussols a les botigues de regals, em van agradar i vaig començar a comprar-ne quan viatjava. A partir de llavors, cada viatge si en veia algun, el comprava. Els companys de feina també me’n portaven dels seus viatges.
Quants en tens?
No els he comptat, però jo diria uns 150, més o menys. Ara ja fa anys que he parat de comprar-ne.
Com els has aconseguit?
Com ja he explicat, dels meus viatges i dels amics i companys de feina, que saben que en col·lecciono.
Algun  especial?
Doncs potser un de fusta del Brasil, de les cascades de l’Iguaçú. És diferent als altres, no sembla un mussol, és especial.
Tens algun altre hobby?
Quan el meu fill era petit feia mitja, ara ja no.
Anar a caminar i viatjar  m’agrada molt. 
També llegir, sobretot novel·les de misteri, d’intriga.


                                    




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada