dimecres, 2 de maig del 2012

Papiroflexia

Marina Aguilar




·       Des de quan fas papiroflèxia?
Des dels quinze anys.
·       Qui te’n va ensenyar?
Un amic me’n va ensenyar. Arran d’això vaig anar agafant llibres i anava intentant copiar els models que m’agradaven. Després, quan vaig començar a tenir pràctica, vaig començar a agafar models més complicats.
·       Quin tipus de figures fas?
Faig sobretot animals i també flors. Ara estic començant a fer modulacions, que són repeticions d’una mateixa figura que s’encaixen i el conjunt fa la forma en volum.
·       Quin tipus de material fas servir?
Papers de colors, també combino papers amb textures, així combino la banda més llisa i la que té textura.
S’ha de tenir molta paciència, i a mi em serveix per relaxar-me.
·       Fas altres manualitats?
Faig de tot, combino patchwork amb feltre, argila polimèrica (fimo), pasta de sal, estampació de samarretes, manualitats per nens amb paper com ara mòbils, colagges, ... També m’agrada la cuina, sobretot la pastisseria en l’apartat de xocolata, fins i tot he fet tallers per gent. Les faig totes de manera autodidacta, i per hobbie, per mí o per la família, amics ... Però ara em plantejo vendre fundes de mòbil i botons de fimo. La papiroflèxia m’agrada perquè la puc fer en qualsevol lloc, restaurants ...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada