dilluns, 1 d’abril del 2013

Fang i paper maixé

Mireia Espasa


Des de quan fas manualitats, quan vas començar? 
Des de joveneta, sempre he fet coses, però sobretot paper maixé i fang.
 D’on treus les idees?
Abans dels llibres, ara d’internet. A vegades és només per inspirar-me, buscar idees ... i jo ho acabo de crear, d’adaptar.
 Quines figures fas?
Sempre ho he fet per regalar, i llavors depèn de la persona, ho faig molt personalitzat. Per exemple, a la meva cosina li agrada molt la música i li vaig fer una gramola.
Actualment quines coses fas?
Ara que tinc nens no tinc temps, llavors faig coses amb ells, pintem amb pintures, fem plastilina... adequats a lo petits que són.  Bé, i estem construint un gegantó amb el meu fill! Hem fet el cap de paper maixé, el cos de fusta i un dia l’àvia ens farà la roba.
Tens altres hobbies?
M’agrada molt la informàtica, sobretot el tema de muntar blocs..., també la fotografia...
Sempre m’ha agradat la part manual de les coses, les manualitats, el bricolatge, em ve de família.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada