dissabte, 1 de març del 2014

Scrapbooking digital

Tatiana Bobeica

·       Scrapbooking digital? 
Ve de l’scrapbooking tradicional dels EEUU, que consisteix en fer més que àlbums de fotos, com una revista de la vida de la família, amb comentaris, entrades d’espectacles o visites, detallets, fotos de diferents tamanys... tot enganxat.
·       I tu, com vas començar?
Jo de jove, ja quan feia àlbums m’agradava enganxar-hi coses, fer comentaris o pintar-los perquè fossin més bonics. El digital el vaig començar fa uns 7 anys buscant dibuixets a internet per fer un àlbum per la meva filla. Vaig descobrir l’scrapbooking digital. Hi ha botigues a internet, i dissenyadors sobretot americans i francesos que fan plantilles de fons ... tot un món, aquí no és gaire popular.
·       D’on treus les idees?
Sóc bastant creativa. Si m’agrada alguna cosa  o tinc alguna idea, ho imagino, faig les fotos i després faig el muntatge.
·       Quines coses fas?
Muntatges de fotos, collages, calendaris, caixetes, records per comunions i bateigs, envoltoris de xocolatines ... també he fet àlbums de comunió que m’han encarregat, i faig molts regals personalitzats. Però el que més m’agrada fer són els llibres. Si he llegit un conte, i vull que la meva filla el tingui, llavors faig que la meva filla estigui dins el conte, sense participar, però observant. També ho he fet amb poesia o contes que he escrit jo. Ho faig amb photoshop.
·        Ho fas per hobbie?

 Sí, però també faig encàrrecs. Ara sóc part dels equips creatius d’alguns dissenyadors.                                 
La Tatiana té facebook i també un blog:    kuki-miphotoshop.blogspot.com


      



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada