dilluns, 5 de maig del 2014

Joies de Fimo i feltre

Iliane Casanova


·       Quan vas començar a fer joies?
El Fimo el vaig començar ja fa temps després de fer un curs al Tàngram. Em va agradar i vaig continuar jo sola mirant vídeos per Internet... Lo dels botons va ser perquè havíem de fer alguna cosa per vendre pel viatge de fi de curs de d’Institut.
·       Vas fer més cursos?
A part del curs de Fimo, totes les altres coses les vaig anar fent jo amb l’ajuda de la meva mare i la meva germana.
·       Quins materials utilitzes?
Fimo, feltre, botons... ho compro en botigues de manualitats.
D’on treus les idees?
Mirant d’Internet, o si estic inspirada, m’ho invento.
·       Quines coses fas?
Faig sobretot joies i clauers.
·       Ho fas per hobbie?
Sí, ho faig com a passatemps i normalment ho regalo. Ara però, participaré en un mercat artesanal i allà posaré coses per vendre.
·       Tens altres hobbies?
M’agrada la fotografia i de vegades faig sessions de fotos a amics i coneguts.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada