dimarts, 5 de maig del 2015

Fofutxes i més

Montse Isach

Quan vas començar amb les manualitats?
Sempre m’ha agradat, sempre he estat fent alguna manualitat. Amb les fofuches i joies però, vaig començar fa uns cinc anys. Ho vaig veure per internet i ho vaig provar. Sóc autodidacta en tot, ganxet, fofuches, fimo ... Quan veig alguna cosa que m’atrau m’hi llenço i endavant.

D’on treus les idees?
D’internet agafo la idea general, però a mi m’agrada crear i donar-li el meu toc, no m’agrada copiar el que ha fet un altre, m’agrada que surti de mi.

Quanta estona hi dediques?
Tot el que la meva feina em permet, les hores lliures que tinc les dedico a això.

Ho fas per hobbie?
Sí, per mí i per regalar a la família i amics.

Quines manualitats fas?
La fofucha és amb el que hi dedico més i m’atrau més, és amb el que més puc plasmar la meva imaginació i donar-li el meu toc. També faig decopatch, joieria de fimo i de resines, patchwork, amigurumi, ganxet... També pinto amb olis, quasi tot els quadres de casa meva estan fets per mí. Toco quasi tot i m’agrada estar al dia de les últimes novetats que surten.

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada