dimecres, 7 d’octubre del 2015

Flors de roba

Albert Canalias


·       Com vas començar a fer flors de roba?
Va ser per un dia de la mare, el meu fill petit va pensar de fer una manualitat. Vam veure una dona amb un “broche” de roba, vam mirar per internet i vam pensar fer una flor. Vam fer una flor de purpurina per la mare, el meu fill em va ajudar, va ser la primera. Arrel d’això, un company me’n va demanar una per la seva dona, i a partir d’aquí la gent me’n va anar demanant per Sant Jordi, Sant Valentí... Inclús tinc flors que són a Romania perquè uns companys de feina me’n van demanar per les seves parelles i mares.
·       Com en vas aprendre? D’on treus les idees?
En vaig aprendre provant. La primera no va sortir gaire bé i les vaig anar perfeccionant. Les idees les penso jo, ara per exemple vull canviar el tronc i aniré provant.
·       Quin material fas servir?
Qualsevol teixit que no sigui gaire gruixut (ho vaig provar amb roba de texà  i és massa gruixuda), fils del color adient, botons, penjolls... Una vegada en vaig fer una amb una xapa d’una cervesa alemanya.
·       Ho fas per hobbie?
Sí, tot i que la gent me n’encarrega, companys de feina, amics... i gent que se n’assabenta.
·       Algun nou projecte?
Sí, fer flors amb llautó, perquè sóc soldador, però fer uns bons acabats és complicat. Les flors sempre m’ha atret.


   







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada