divendres, 1 d’abril del 2016

Papiroflèxia

Ángela Penalva

Quan vas començar?
Vaig començar quan havia de fer un treball per la classe, de papiroflèxia, per ensenyar als companys, tot i que abans ja n’havia fet una mica a casa. Vaig fer granotes, molins de vent, animals...A partir d’aquí em va agradar i en vaig fer més a casa amb fulls de colors, també vaig comprar unes làmines de papiroflèxia i amb això vaig fer diferents ninots.
Com en vas aprendre?
Mirant vídeos tutorials al youtube, i el meu pare també me n’ha ensenyat.
D’on treus les idees?
D’internet, i de llibres de manualitats que agafo de la biblioteca.
Fas altres manualitats?
Sí, m’agrada dibuixar i pintar, també faig punt i li he fet una manta al meu ocell de peluix. I amb cartolines, plàstic i paper he fet un teatre de titelles i amb canyes he fet els ninots.També m’agrada fer rebosteria, faig cupcakes, cakepops i també faig coques amb la meva mare.
Què més t’agrada fer?
Estar amb les amigues, jugar al parc, llegir, passejar la meva gossa, fer patinatge i jugar a volei. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada