dimecres, 2 de novembre del 2016

Patchwork i d'altres

Lluïsa Gatell


Quan vas començar  a fer manualitats?
Vaig començar de molt joveneta amb el punt de creu. Sempre m’ha agradat fer manualitats, després vaig pintar, dibuixar... ho he anat provant tot. Ara faig sobretot patchwork.
Com en vas aprendre?
Ho he anat aprenent a base de tutorials d’internet i cursos.
I les idees, d’on les treus?
D’internet i de llibres i revistes. Agafo la idea i ho adapto a la roba o els materials que tinc i segons les necessitats del que he de fer.
Quines manualitats fas?
Faig patchwork, però també pinto figures, faig scrapbooking, ganxet, punt de creu, tinc molts quadres, i ara estic fent els gira-sols de Van Gogh.
Quanta estona hi dediques?
Algunes temporades m’hi poso cada vespre, però també m’agrada la lectura i llavors no tinc temps per tot. Sobretot a l’hivern, hi dedico hores els caps de setmana.
Fas altres col·leccions o tens altres hobbies?
El que més m’agrada són les manualitats, i la lectura. Però també col·lecciono
calendaris antics de butxaca.   






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada