dimecres, 7 de desembre del 2016

Caganers del concurs de pessebres del municipi

Emma Torrents
                               Des de quan fas pessebre?
Des que era petita, des de sempre.
Quan vas començar a participar en el concurs?
De petita, quan fèiem el pessebre, sempre participàvem. Participàvem el meu germà i jo, de més gran ell va deixar de participar-hi i ara continuo jo.
Com són els teus pessebres?
Els fem tradicionals, posem l’establia, les figures... i fem avançar els reis cada dia una mica. Però cada any l’organitzem una mica diferent, canviant les coses de lloc o afegint alguna cosa nova.

Has guanyat alguna vegada el concurs de pessebres del municipi?
Sí, una vegada fa un parell d’anys. Aquell any l’havíem canviat de lloc, havíem utilitzat altres materials ... i vam guanyar.
 T’agrada fer el pessebre?
Sí, crec que és una tradició que ens uneix a  tota la família, el muntem entre tots i passem una estona divertida.
Tens altres aficions?
M’agraden les manualitats, però tinc poc temps. El temps lliure que em queda, després d’estudiar, el dedico a l’esport, vollei, i també toco el piano. 



 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada