dimarts, 12 de desembre del 2017

Labors de casa

Alfonsa Navarro

Quan vas començar?

Crec que vaig néixer amb una agulla a la mà!  Als sis anys la meva mare em va ensenyar a fer ganxet, a brodar a mà i teixir amb llana. A l’escola també ens ensenyaven a cosir, encara guardo un peix brodat. Als quinze vaig anar a aprendre a  brodar a màquina.
Sempre he fet labors.
D’on treus les idees?
De les revistes sobretot, o d’alguna cosa que m’agradi
Quanta estona hi dediques?
Moltes hores!  Puc estar fins a 10 hores cada dia..
Quines coses fas ara?
Punt, ganxet, patchwork, costura en general.
Ho fas per afició?
Si, encara que accepto encàrrecs, i també tinc una parada al mercat dels artesans als Monjos, Vilafranca i alguns altres. També participo en tots els mercats solidaris que puc, en escoles, etc.
Tens altres hobbies?
Sobretot passejar amb la meva gossa Nuca, un pastor alemany de 65 kg.
Si voleu veure els meus treballs podeu visitar la meva pàgina:
     www.lafadadelsretalls.com                    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada