dimecres, 4 d’abril del 2018

VANOS


                                                           
                                                            Anna Vidal





  Des de quan col·lecciones vanos?
  Fa uns 10 anys més o menys, vam cel·lebrar els 25 anys de casats, fent un creuer.
  Al primer lloc on vam parar, a Malta, vam voler comprar un record, vaig veure un vano
  que em va agradar molt, i el vaig comprar. A partir d’aquí, a tots els llocs on viatgem,
  procuro trobar un vano que m’agradi i comprar-lo per la meva col·lecció. 
  No sempre és fàcil, als països nòrdics o freds, és gairebé impossible trobar-ne fora
  dels museus.
 Quants en tens?
 Ara mateix, en tinc 18.
 Com els has aconseguit? 
 La majoria dels meus viatges, i, com que saben que els col·lecciono, 
 me’n han regalat algun. 
 Algun  especial? 
 Si, el primer que vaig comprar, a Malta.
 Tens algun altre hobbie?
 M’agrada molt cuinar, sortir a caminar.....
  










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada