dijous, 4 d’octubre del 2018

JORDI SALGUERO

                                               
                                         CERVESES DEL MÓN


            
 Des de quan col·lecciones etiquetes?
Fa uns anys, els meus amics parlaven de fer cervesa artesanal i a mi també m’hagués agradat, però era fora estudiant a Suècia. M’agradava molt provar cerveses diferents i vaig començar a guardar les etiquetes. 
Cada cervesa t’explica una mica la història de cada lloc, per exemple aquí tenen gas, son més refrescants, per el clima,
en canvi als països del Nord tenen poc gas i son més cremoses.
Quantes en tens?
Entre 200 i 300 més o menys.
Com les has aconseguit?
En els viatges que faig, m’agrada tastar cerveses del lloc on vaig.
Totes les etiquetes son de les que he tastat jo.
Alguna  especial?
Les primeres que vaig tenir, son de Letònia, encara que les vaig aconseguir a Suècia.
La Belzebuth que és la de més graduació.
També una d’una cervesa artesanal d’un poble molt petit d’Alemanya, comprada a Berlin,
per la casualitat que, estant a Suècia, al pis amb uns amics, un d’ells va agafar una cervesa de la nevera,
i resulta que era aquesta i ell era d’aquest poble.
Tens algun altre hobby?
M’agrada molt viatjar, anar en bicicleta, anar a la muntanya.
També m’agraden els esports d’equip o de grup o jocs de taula.







                         



             
   














                    






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada