divendres, 14 de desembre del 2018

MANUALITATS DE COSTURA





                                         REME PINA

                                                                   
                                                                   



Vaig néixer a Murcia, però als tres anys vam venir a viure a Sant Vicenç de Calders, el meu pare era ferroviari i el van traslladar allí. Desprès vaig començar a estudiar a Vilanova i ens vam traslladar tots allà. També he viscut a Benidorm i, ara fa uns tres anys que visc a La Ràpita.

Quan vas començar?
Recordo que, de ben petita, ja feia els vestits de les meves nines de paper, els accessoris i, fins i tot els decorats!
De més gran em feia roba per mi i, a vegades, també per altres.

Qui te’n va ensenyar?
Jo sola en vaig anar aprenent.

D’on treus les idees?
Abans de les revistes, però ara d’internet. Veig alguna cosa que m’agrada i intento fer-ho a la meva manera, no m’agrada copiar-ho igual.

Quines altres coses fas?
Faig patchwork, pinto quadres, decoro casa meva i també arreglo mobles i petites reparacions de casa, sóc una manetes....

Tens altres hobbies?
M’agrada cuinar, fer pastissos, galetes...provo de fer coses noves i em diverteixo molt!
I llegir, participo al Club de lectura de la biblioteca de Els Monjos.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada