dilluns, 7 de gener del 2019

COTXES DE COL·LECCIÓ




                                      JOSÉ LUIS FRAGOSO





Vaig néixer a Vilafranca, però fa més de 24 anys que visc als Monjos. Estic casat i tinc una filla de 20 anys, la Lucia.

Des de quan col·lecciones cotxes?
De ben petit, ja m’agradava comprar cotxes petits al mercat. Desprès, amb 15 anys més o menys, vaig començar a comprar cotxes Scalextric. Fa uns 30 anys que col·lecciono cotxes de col·lecció.

Quants en tens?
No els he comptat, però jo diria uns 60 o 70 de col·lecció, tinc també molts  Scalextric, i alguns més de petits.
Com els has aconseguit?
Alguns me’ls ha regalat la meva mare, o bé per un aniversari o bé per Reis, altres els he anat comprant a una botiga de Vilafranca, que ara es una botiga de fruits secs, “Les Voltes”.

Algun  especial?
Doncs si, el Cadillac del 59, comprat a Andorra, i que fa referència a la meva professió actual.
Tens algun altre hobby?
També col·lecciono cotxes de Scalextric, en tinc molts.
M’agrada molt cuinar.




           

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada