dilluns, 3 de desembre del 2012

Patchwork de Nadal

Lluïsa Fontanals


Des de quan fas patchwork?
Sempre he sabut cosir, però el patchwork el vaig començar per allà al 2005 fent un cobrellit a Dona al dia. Després en vaig anar aprenent i vaig a anar a un centre a Vilanova on encara vaig.
Quin material fas servir?
Roba de cotó de diferents estampats, és important que sigui de cotó perquè no destenyeixi, fil de cosir, botons i altres complements. Originàriament el patch es feia amb amb roba reutilitzada, ara però està molt de moda i hi ha moltes botigues especialitzades amb tots els estampats que et puguis imaginar.
D’on treus les idees?
De revistes i de la professora, o quan algú em demana que li faci alguna cosa en concret, entre les revistes i la professora fem algun invent.
Quines peces fas amb patchwork?
De tot, sobretot cobrellits, és el més típic, però he arribat a fer una caseta per un conte, objectes de decoració, un tió, ...
Quanta estona hi dediques?
Quan faig alguna cosa difícil dues hores diàries, o més, tres dies a la setmana segurs, però depen del que estigui fent. És una cosa que vol molta concentració i no ho pots fer mirant la tv o fent altres coses. El més difícil és saber combinar les robes i els colors, canvia molt el resultat segons com ho facis.
Fas altres manualitats?
També faig mitja i ganxet, ara en faig menys però en sé de fa mols anys.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada