dimecres, 2 de gener del 2013

Joies de feltre, fil de plata i filferro

Núria Bujaldón 


·       Des de quan fas aquestes joies, quan vas començar?  
Fa dos anys arrel de treballar a l’escola, i també arrel del meu casament, perquè no trobava complements que m’agradessin i em va sorgir la necessitat de fer-me’ls jo.
·       Qui te’n va ensenyar?
A la universitat vam fer una assignatura de manualitats, però era més paper... A cosir me’n va ensenyar la meva àvia, i tot el que és fil de plata, filferro, joies... amb llibres de la biblioteca i per internet.
·       Quin material fas servir?
Feltre, fil de plata i alpaca, filferro, abaloris, pedretes...
·        D’on treus les idees?
De llibres, internet i coses que se’ns van acudint a l’escola. Moltes són peticions, i segons el que necessitem vaig fent, he fet “broches” per les mestres de cada classe...
·       Quanta estona hi dediques?
Va a temporades, quan tinc vacances, quan vaig en tren a treballar... segons el que he de fer.
·       Fas altres manualitats?
Ara m’he posat amb el ganxet i amb el amigurumi (ganxet japonès), ara també faig imans i joies amb resina.
Les joies les venc o treballo per encàrrecs, sobretot ho faig per Nadal, per aniversaris, per la familia... Tinc un facebook on hi tinc fotos de les coses que faig:    
                                       
                                                     eltallerdelencis



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada