dimarts, 7 de gener del 2014

Rellotges de butxaca

Teresa Pons


·       Des de quan fas col·lecció de rellotges?
Fa uns 20 anys, en tinc de butxaca i de sobretaula petits.
·       Com els aconsegueixes?
Els compro als llocs on anem de vacances. La família i els amics també me’n porten dels llocs on van.
·       Tens algun rellotge d’algun lloc especial?
En tinc de Praga, els altres són de per aquí.
·        Fas altres col·leccions?
Sí moltes, de tot i de res! Faig col·lecció de didals, de xapes de cava, de nines de regions, de clauers, de segells, de planxes de ferro, màquines de cosir...
·       T’agraden les manualitats?
Sí molt, dibuixar i pintar sempre m’ha agradat. A la “meva època”, la mestra ens va ensenyar de tot, a cosir, pintar, brodar, dibuix...
Vaig al Casal dels Avis a fer manualitats i m’agrada sobretot pintar rajoles i figures. Quan vaig començar vaig fer l’escut dels Monjos amb rajoles, també he fet una taula que és un parxís també amb rajoles, un càntir amb l’església dels Monjos, he pintat coixins, caixes...
La última cosa que he fet és una rajola amb l’escut heràldic del meu fill i la meva jove.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada