dijous, 1 de setembre del 2016

Col·lecció d'encenedors

Montse Vendrell


Quan vas començar  amb aquesta col·lecció?
Als 14 anys. Vaig trobar un encenedor d’una vaca i em va fer gràcia. A partir de llavors vaig començar a fer col·lecció d’encenedors, sempre buits, ho vaig trobar original perquè no coneixia ningú que en fes col·lecció.
Com els aconsegueixes?
La gent que em coneix ho sap i me’ls guarda, i si en veig algun que m’agrada, encara que no conegui aquella persona, pregunto si me’ls poden donar per la col·lecció, normalment no s’ho esperen i molta gent me’ls dóna.
Algun d’especial?
Sí, en tinc del Gerard Quintana, de la gent dels Gossos, del Cris Juanico...
Encara continues la col·lecció?
Sí, però amb menys intensitat. Si algú me’n vol donar n’accepto! Però han de ser buits, els guardo dins una caixa de galetes de llauna.
Fas altres col·leccions o tens altres hobbies?
Sí, també col·lecciono pedres de diferents llocs del món.
M’agrada llegir i participo al club de lectura de la biblioteca, i també sóc voluntària del Lècxit.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada