divendres, 10 de març del 2017

Retrats amb llapis

Manu Viceo

 Quan vas començar  a dibuixar?
De sempre he dibuixat, feia tonteries als llibres de classe, caricatures... però fins fa quatre anys no vaig començar en serio a dibuixar cada dia.
Com en vas aprendre?
Practicant cada dia. A classe de dibuix aprenia alguna tècnica bàsica, però a casa n’aprenia molt practicant. Sempre he fet retrats, que és el que més m’agrada, buscar el màxim detall a la cara d’una persona.
D’on et ve la inspiració?
M’he inspirat en alguns artistes que treballen retrats en pintura i dibuix a llapis, coneguts d’alguna classe d’història de l’art, o avui en dia també en coneixes molts per instagram.
Quanta estona hi dediques? Quan trigues a fer un retrat?
Cada dia si puc hi dedico unes hores, 4 o 5. Del principi a ara ha canviat molt, abans podia trigar un mes a fer un retrat, ara el podria acabar en 4 dies.
 Ho fas per hobbie?
Fins ara sí, però ara m’estan insistint que hem dediqui a fer encàrrecs, ja n’he fet algun, i a partir d’ara potser dedicaré la major part del temps a fer-ne.
Alguna altra afició?
M’agrada la fotografia, i també començo amb els tatuatges, però el dibuix m’ocupa la major part del temps.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada