dimecres, 5 d’abril del 2017

Complements fets a ma

Valaloz

Quan vas començar? 
Vaig començar a fer manualitats amb sis o set anys, a pintar, a fer una mica de tot. La meva mare em va ensenyar a fer punt de mitja.A partir d’aquí em va agradar i he anat fent sempre manualitats, per etapes, ara ganxet, ara pintar, ara scrap, ara cosir.....
 D’on treus les idees?
D’internet, de Pinterest, sobretot. Tambè, quan vaig pel carrer, si veig una idea que m’agrada, la dibuixo i la faig.
 Quanta estona hi dediques?
El temps lliure, als vespres o el cap de setmana.
Quines coses fas ara?
Motxilles amb texans reciclats, bosses per anar a comprar ( Tote-bag), moneders, ninos de roba, varetes de roba, corones d’aniversari.Tambè faig complements de joies, arracades, collars, anells, etc..Els materials que no son reciclats, sempre intento comprar-los a botigues petites, de poble, al petit comerç.
Ho fas per afició?
Si, encara que accepto encàrrecs, i també he participat amb una paradeta, al Mercat de Nadal dels Monjos.
Tens altres hobbies?
 Sí, m’agrada la música, toco la guitarra espanyola, i també m’agrada  la fotografia. 




 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada