dimarts, 9 de maig del 2017

Saboneres i sabons decorats

Carmen Reverte

 Quan vas començar?
Vaig començar a fer manualitats fa uns vuit anys, volia fer un regal a una amiga, i vaig pensar en fer-lo jo mateixa.
 D’on treus les idees?
Vaig anar a una boda i em va agradar molt l’obsequi que  van donar, era una safata feta amb la tècnica del decopauge, ho vaig provar i em va sortir força bé. A partir d’aquí, si veig una idea que m’agrada,  la faig.
 Qui te’n va ensenyar?
Vaig anar a comprar el material a una botiga de manualitats, i em van explicar com ho podia fer.
Quines altres coses fas?
També faig espelmes amb decoupage, safates, etc.I alguna vegada he fet pulseres.
Quanta estona hi dediques?
Quan he de fer un regal, ho faig a estones de temps lliure, als vespres o el cap de setmana.
Tens altres hobbies?
Sí, m’agrada la rebosteria, i, la veritat es que em surt molt bé! 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada