dimecres, 7 de juny del 2017

Clauers del món

Neus Romanos

Des de quan col·lecciones clauers?
Des de l’any 1970. Quan ens vam casar vam fer un viatge per Espanya, volíem portar algun record, en aquella època era usual regalar clauers, i així vam començar.
Quants en tens?
Més de 100. De Espanya els que més, de París, Roma, i d’altres llocs.
Com els has aconseguit?
Dels viatges que hem fet, d’ aniversaris o celebracions, de clubs esportius, de propaganda i d’amics que me’n porten dels seus viatges.
Algun  especial?
Si, en un viatge a Roma, vam anar a veure el papa Joan Pau II, anava amb el “papamòbil”  i quan s’acostava on érem nosaltres al veure que jo duia un clauer amb la seva  medalla  a la mà, va fer-li la senyal de la creu per beneir-la. Li tinc un carinyo molt especial a aquest clauer. Arrel d’això, els amics que van a Roma també me’n porten.
Tens algun altre hobbie?
Abans m’agradava fer mitja, però ho vaig deixar per un mal d’esquena.M’agrada fer teatre, anar al gimnàs, fer coses que em  facin moure i sentir-me viva.
També soc una lectora empedreïda, i participo al Club de lectura de la biblioteca dels Monjos. 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada