dimecres, 6 de setembre del 2017

Hama Beads

Marc Sendra

Quan vas començar  a fer HAMA?
Quan tenia 7 anys, un dia al menjador de l’escola, feien un taller de polseres amb hama, em va agradar i en vaig fer. En un altre lloc, em van ensenyar a fer les figures planxades de hama, vaig fer un “Pou”. Desprès la meva àvia em va regalar un pot de 13.000 peces i vaig començar a fer moltes més coses.......
Ho construeixes tot tu?
Si, a vegades el meu germà Aleix m’ajuda , i els meus pares planxen les figures.
D’on treus les idees?
D’internet, trio una figura que m’agradi i la copio o la faig una mica al meu gust.
Quina és la que més t’agrada i la que més t’ha costat?
La del Bart Simpson, la que més m’agrada i la de Tom i Jerry la que més m’ha costat.
Fas altres manualitats?
Si, vaig al Zig-Zag desde que tenia tres anys, al Nadal, Semana Santa, estiu...... M’agrada molt anar-hi. Allà faig dibuix, fang, paper maixé i fusta. He fet un diable de paper maixé, un joier de fang i trencadís, una forca de fusta, un dibuix gran d’un diable i altres manualitats.
Tens algun altre hobbie?
M’agrada fer puzzles i la fotografia. També jugo a hoquei i vaig a esquiar.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada