dimarts, 17 de setembre del 2013

Manualitats diverses


Carme Mantero

Des de quan fas manualitats, qui te’n va ensenyar?
Fa uns 5 o 6 anys, i no me n’ha ensenyat ningú. Si veig alguna cosa que m’agrada ho intento fer, però donant-li el meu toc. Sempre ho he fet a casa, no he fet mai cap curset.
 Fas molts tipus de manualitats, oi?
Sí, amb ganxet faig bufandes, bolsos, mantes... i ara començaré una nova tècnica amb ganxet que es diu “trapillo” per fer bolsos, estores... a partir de tires de samarretes tallades.
Amb goma eva he fet ninos, agulles de pit, punts de llibre combinats en fusta, i sabatetes de clauer o ornament. Amb filferro faig braçalets, anells, arracades... També treballo amb material reciclat com càpsules Nespresso i ampolles de plàstic, fins hi tot he fet un coixí d’agulles amb un cd i una llauna.
D’on treus les idess?
De coses que vaig, d’internet o de fires d’artesans... però com he dit, li dono un altre aire, al meu gust.
Quanta estona hi dediques?
Ho faig als vespres, sobretot a l’hivern, quan estic de tot i estic relaxada. Si tinc encàrrecs per bateigs o comunions hi dedico més estona.
Tens altres hobbies?
Porto un Coro Rociero al barri de l’Agrícola de Pacs, assagem dos cops per setmana i actuem en festes,                                                                                                                   comunions ... el que surt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada