dimarts, 1 d’octubre del 2013

Manualitats amb goma eva i joies

              Helena Carrasco

·       Quan vas començar a fer manualitats?
Sempre m’ha agradat dibuixar, des de petita, però fa només un any vaig començar a fer manualitats. Vaig començar a fer nines de goma eva, després amb el mateix material vaig fer joies, sabatetes... i després vaig començar amb el filferro i vaig fer joies, penjolls...
·       Qui te n’ha ensenyat?
Ho he après per internet, amb revistes de la biblioteca o anant-ho provant.
·       D’on treus les idees?
D’internet, revistes o m’ho invento, i si veig alguna cosa en alguna botiga em fixo en els detalls i després ho faig jo.
·       On compres el material?
El compro en una botiga de manualitats, sobretot la goma eva. He arribat a un acord amb la senyora de la botiga, ella em ven el material més barat i llavors em ven algun producte acabat.
·       Ho fas per hobbie?
Sí, jo em dedico a l’estètica, però també venc les joies que faig, i vaig nines personalitzades de goma eva per encàrrec. Em van encarregar la farmacèutica del poble i ara la tenen exposada a la farmàcia. Les nines de goma eva les faig grans com una ampolla d’aigua, no com les de la mostra.
Tinc les fotos del que faig al meu perfil de facebook, junt amb una altra noia que fa bolsos, així si a algú li interessa, ens ho encarrega. Es diu:
                                “El taller de las fofus

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada